کلینیک دندانپزشکی آرامش

جراحی تخصصی لثه با لیزر در مشهد + هزینه جراحی لثه در مشهد

بسیاری از بیماری‌های لثه مانند التهاب و تحلیل، نیازمند جراحی لثه در مشهد هستند. درصورتی که نسبت به این عارضه‌ها بی‌توجه باشید و بخواهید با استفاده از روش‌هایی غیراصولی نسبت به درمان آن اقدام کنید باید منتظر عواقبی مانند آسیب به بافت استخوان فک، پلاک و جرم دندان باشید. به همین خاطر توصیه می‌کنیم نسبت به سلامت دهان و دندان خود حساس بوده تا این عارضه سبب مشکلات جدی‌تر مانند بیماری‌های دستگاه گوارش نشود.

بهترین راه‌حل برای تشخیص به موقع و درمان این عارضه، مراجعه به کلینیک جراحی لثه در مشهد است؛ چرا که این کلینیک با بهره‌مندی از بهترین تجهیزات و دانش روز پزشک، بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

جراحی لثه در مشهد

چرا کلینیک آرامش را برای جراحی لثه با لیزر در مشهد انتخاب کنیم؟

در این کلینیک جراحی لثه با استفاده از روش‌هایی نوین و پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌شود

نیرو های متخصص دندان پزشکی

نیروی متخصص

خدمات درمانی ویژه دندانپزشکی

خدمات درمانی ویژه

ضمانت کیفیت خدمات

مراقبت های ویژه درمانی

ضمانت سلامت

امکانات عالی درمانی

امکانات عالی

جراحی لثه در مشهد

کلینیک دندانپزشکی آرامش؛ بهترین کلینیک جراحی لثه در مشهد

جراحی لثه در مشهد با هدف درمان بیماری‌های لثه که در اغلب موارد در اثر تجمع پلاک‌ها و باکتری‌ها در دهان ایجاد می‌شوند صورت می‌گیرد. به طور کلی، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان، احتمال ابتلا به بیماری‌های لثه را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. بیماری‌های لثه باید خیلی سریع و اصولی درمان شوند؛ درغیر این صورت منجر به ایجاد بیماری‌های عفونی داخل دهان می‌شوند.

با ما در ارتباط باشید:)

مشهد، احمدآباد 13 (ابونصر) ساختمان چاری، طبقه اول

فرم صفحه اصلی

سوالات متداول شما

پرتکرارترین سوالات درباره جراحی لثه در مشهد

زمانی که شما با التهاب و تحلیل لثه مواجه شدید، تنها راه درمان جراحی لثه است.

جراحی لثه با استفاده از بی حسی انجام می شود. در صورتی که بعداز از بین رفتن تاثیر ماده بی حس کننده احساس درداشتید، با مشورت پزشک از مسکن استفاده کنید.

خیر نیازی نیست. در این روش از جراحی از بخیه های جذبی استفاده می شود.

برای کاهش تورم میتوان از کیسه آبگرم استفاده کرد. توجه داشته باشید به منظور جلوگیری از عفونت و التهاب باید تمامی داروهای تجویز شده توسط پزشک مامند آنتی بیوتیک ها را به موقع مصرف کنید.

برای نگهداری بافت لثه در همان حالت پس از انجام جراحی، به طور معمول از بخیه های جذبی استفاده می‌شود. به همین دلیل نیازی به مراجعه برای کشیدن بخیه ها نیست.

بله به صورت کلی برای دریافت کله خدمات دندانپزشکی از بی حسی های موضعی استفاده می‌شود تا شما احساس درد در طول زمان جراحی نداشته باشید. به منظور آشنایی بیشتر با خدمات دندان پزشکی زیبایی در مشهد روی لینک داده شده کلیک کنید.

بله. درمان‌های خانگی برای التهاب لثه شامل شستشو با آب‌نمک، ساخت دهان‌شویه از مواد طبیعی و روغن‌کشی است.

کسب اطلاعات بیشتر در حوزه جراحی و هزینه های جراحی لثه در مشهد

انواع جراحی لثه در مشهد

جراحی لثه در مشهد انواع مختلفی دارد، شامل:

• جراحی فلپ لثه
  • جراحی بازسازی لثه
  • جراحی پیوند استخوان
  • پیوند بافت
  • جراحی لثه برای روکش
  • جراحی لثه با لیزر

جراحی لثه با لیزر در مشهد

جراحی لثه با لیزر در مشهد یکی از جدیدترین شیوه‌های درمان بیماری‌های لثه می‌باشد که به دلیل نتیجه فوق العاده و ایمنی بالا، طرفداران زیادی پیدا کرده است. جراحی لثه با لیزر در مشهد همچنین حداقل عوارض را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید» امروزه نقش و تاثیر فوق العاده دندان بر زیبایی چهره بر هیچ کس پوشیده نیست. همین امر باعث شده که افراد، بیش از پیش به دنبال خدمات زیبایی دندان باشند. شما هم  اگر در جستجوی بهترین دندانپزشک زیبایی مشهد هستید، می توانید روی تخصص، تبحر و تجربه بالای دندانپزشکان متخصص کلینیک دندانپزشکی آرامش، حساب کرده و از انواع خدمات زیبایی دندان به بهترین نحو، بهره مند شوید.

فرآیند جراحی لثه با لیزر در مشهد به شرح زیر است:

دندانپزشک متخصص با تابش لیزر با طول موج مشخص بر سطح لثه، باکتری‌های عامل بیماری‌های عفونی لثه را تبخیر و نابود می‌کند.

در مرحله بعدی از جراحی لثه با لیزر، پزشک جراح، لیزر را به دیگر بخش‌های لثه می‌تاباند تا لخته خون ایجاد شده و لثه، تحریک شود. تحریک لثه به ترمیم و بازسازی هر چه بهتر آن، کمک شایانی می‌کند.

میزان خون ریزی و درد ناشی از جراحی لثه با لیزر در مشهد

دندانپزشک متخصص در جراحی لثه با لیزر بدون استفاده از هر گونه سوزن و تنها با تابش لیزر، بیماری‌های لثه را بهبود می‌بخشد؛ بنابراین این روش درمانی با درد بسیار کمی همراه است. به عبارتی دیگر درد ناشی از جراحی لثه با لیزر در مقایسه با روش‌های سنتی، بسیار کم‌تر و قابل تحمل می‌باشد. علاوه بر آن احتمال خونریزی لثه در این روش، تقریبا صفر است.

از آنجایی که جراحی لثه با لیزر در مشهد نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد و تنها با استفاده از دستگاه‌های لیزر پیشرفته، امکان پذیر است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که در صورت تمایل به جراحی لثه با لیزر، حتما به کلینیک‌های معتبر دندانپزشکی مراجعه کنید. بدین منظور می‌توانید روی تخصص و تبحر دندانپزشکان و امکانات بسیار پیشرفته کلینیک دندانپزشکی آرامش حساب کنید و بیماری‌های عفونی لثه خود را با حداقل درد و خونریزی، بهبود ببخشید.

هزینه جراحی لثه در مشهد

هزینه جراحی لثه در مشهد بسته به فاکتورهای مختلف، متفاوت است. از جمله فاکتورهای موثر بر قیمت جراحی لثه در مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع جراحی لثه از عوامل تعیین کننده هزینه جراحی لثه در مشهد

همانطور که در بخش های قبلی هم به آن اشاره کردیم جراحی لثه، انواع مختلفی دارد. از آنجایی که سختی انجام هر یک و زمان و تجهیزات مورد نیاز برای انجام انواع جراحی لیزر با هم متفاوت است؛ هزینه هر یک از آن‌ها نیز با دیگری تفاوت دارد.

تخصص و تجربه دندانپزشک

دیگر فاکتور موثر بر هزینه جراحی لثه در مشهد، تخصص و تجربه دندانپزشکی است که برای جراحی لثه به او مراجعه می کنید.

دندانپزشک متخصص به دلیل تسلط کامل به ساختار دندان، لثه و به طور کلی دهان، بهترین نوع جراحی لثه را تحت ایمنی کامل و با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته انجام می‌دهد. بنابراین هزینه جراحی لثه در مشهد توسط یک پزشک متخصص و متبحر معمولا بیشتر از هزینه‌های جراحی لثه توسط پزشک عمومی و کم تجربه می باشد.

امکانات کلینیک دندانپزشکی

دیگر عامل تعیین کننده هزینه جراحی لثه در مشهد، امکانات کلینیک دندانپزشکی می‌باشد. یک کلینیک دندانپزشکی مجهز، امکان به کارگیری روش‌های نوین درمانی را برای دندانپزشک فراهم می‌کند. از آنجایی که روش‌های درمانی جدید نسبت به روش‌های سنتی، ایمن‌تر و تاثیرپذیری بیشتری دارند، بنابراین هزینه‌های مربوط به آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

بهترین کاندیدا برای جراحی لثه در مشهد

یکی از رایج ترین سوالاتی که در خصوص جراحی لثه از دندانپزشکان متخصص کلینیک دندانپزشکی آرامش پرسیده می شود این است که آیا من کاندیدای مناسبی برای جراحی لثه هستم یا خیر!

اگر این سوال برای شما هم پیش آمده، پیشنهاد می کنیم حتما به دندانپزشک متخصص مراجعه کنید تا دندان هایتان را به صورت کامل و دقیق معاینه کرده و سپس با توجه به وضعیت دندان هایتان به شما پاسخ دهد.

اما به طور کلی اگر قصد زیباسازی لثه، اصلاحات ترمیمی و یا ترمیم لثه آسیب دیده خود را دارید شما کاندیدای مناسبی برای جراحی لثه در مشهد هستید. علاوه بر آن در صورتی که لثه هایتان، متورم و دچار خونریزی شده و یا اینکه بین لثه و دندانتان، پوسیده است هم پیشنهاد می کنیم حتما در اسرع وقت به متخصص لثه مراجعه کنید تا وضعیت لثه و به طور کلی دهانتان را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز به جراحی لثه برای شما وقت، تعیین کند.

نکات مراقبتی قبل از جراحی لثه در مشهد

رعایت یک سری نکات برای کسب آمادگی جهت جراحی لثه در مشهد، الزامی است. در این بخش اصلی ترین و مهم ترین نکات مراقبتی قبل از جراحی لثه را بررسی خواهیم کرد که عبارتند از:

• حداقل از 2 هفته قبل از جراحی لثه، مصرف قرص های رقیق کننده خون را قطع کنید. آسپرین یک نمونه قرص رقیق کننده خون است.
  • از یک هفته مانده به جراحی لثه در مشهد، رژیم غذایی مقوی و سالم بگیرید.
  • همچنین پیشنهاد می کنیم که در 48 ساعت مانده تا زمان جراحی لثه خود به هیچ عنوان سیگار و قلیون نکشید و از مصرف مشروبات الکلی هم به طور جد بپرهیزید.
  • به منظور جلوگیری از افزایش التهاب و خونریزی لثه از انجام فعالیت های ورزشی سنگین به طور جد خودداری کنید.

کلینیک دندانپزشکی آرامش؛ بهترین کلینیک جراحی لثه مشهد

کلینیک دندانپزشکی آرامش، بهترین کلینیک جراحی لثه مشهد، با همکاری بهترین دندانپزشکان متخصص و با تجربه و همچنین بهره‌مندی از تجهیزات به روز و پیشرفته دنداپزشکی، تمامی خدمات مربوط به جراحی لثه را با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌کند.

کلینیک آرامش با هدف ارائه خدمات تخصصی دندان پزشکی با کیفیت بسیار بالا و البته مقرون‌به‌صرفه راه‌اندازی گردید. بنابراین با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی آرامش می‌توانید از بهترین خدمات درمانی وزیبایی دندان و لثه با قیمت مقرون‌به‌صرفه بهره‌مند شوید.

پرسنل و پزشکان کلینیک دندانپزشکی آرامش، تمام تلاش خود را کار گرفته‌اند تا در یک محیطی آرام و کاملا بهداشتی و با استفاده از به روزترین تکنولوژی و شیوه‌های نوین درمانی، خدمات ارزنده‌ای را به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه کنند.

در پایان لازم به ذکر است که اگر در زمینه خدمات دندانپزشکی کلینیک آرامش، سوال و یا ابهامی دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما، مشخص شده با ما ارتباط برقرار کنید.